Wednesday, May 25, 2011

meh usha-usha produk yang aku pakai selama ni..

hai uolzz.. okay pagi pagi da kelaparan tak ketahuan hala.. mane idok nye.. malam tadi sebuk jer.. sebuk ke malas ..? confius..~~makan pon tak sempat.. wah harus terjekut.. erkk terkejut okay.. pelik tapi munasabah.. eh nape ngan bahasa aku ni.. ish.. so apa lagi pagi pagi lagi aku da melahap denagn serakus yang mungkin roti hotdog hi5.. hoho.. amat sedap sebab perut yang sedang merengek rengek kelaparan.. mengada sungguh.. makan atas motor tu.. punya tak menyempatkan.. harus lah sebab baru nampak yang aku tak makan setahun tigapuloh bulan.. sila jangan percaya.. bongak je lebih..

okay lama jugak aku tak update.. mane tidak nya bizi seketika dengan kerjaya.. hee pekerja contoh la katakan.. so hari ni tak la se bizi hari yang sebelum ni.. sebab nya aku ada lagi menyemakkan diri tadi blogjogging.. harus okay.. sebab nak buat senaman kat office ni.. lemak da bertaburan tak ketahuan hala.. so cara terbaik blogjogging.. cepat sikit ..

okay mengarut lebih kau ni.. jom ke tajuk asal.. aku saja nak share ngan korang sebab mana la tahu kan kita ada masalah yang sama so boleh la try try produk yang aku pakai.. dan okay la gak buat masa sekarang..

okay aku ni nak kata kaki make up ye juga tak pon juga.. hee.. tapi kalau nak bersiap memang lama.. tak ketahuan hala.. kena bajet time kalau nak kua.. sadis kan si Dia menunggu.. padahal pergi makan jer.. harus untuk bajek hebakk..

okay untuk muka aku akan pakai

pencuci muka ini...

aku pakai pond antibacteria okay.. so far okay.. aku suka produk anti bacteria ni.. bagus juga sebab aku ni muka jenis oily.. ew..

then
aku pakai toner dan krim
krim safi balqis ni.. mura je babe.. memang okay la but oily sket.. so pakai sikit jer.. kalau pakai banyak da macam pakai tepung .. ngee~~

toner pon aku pakai safi balqis.. sebab aku suka da serasi dengan produk ni.. mura juga babe.. suke~~

okay aku ni tak suka pakai pelembab sebab muka oily.. so aku pakai ini..

aloe vera gel ni kan elok.. nature lak tu.. perh memang taksub..menakjubkan.. tak oily.. wow.. (harus yakin kalau tak tak nampak gempak..)

kalau untuk jerawat yang gedik gedik ni aku akai ni

topicil.. memang best.. jerawat cepat je nak kering.. ye la lebih lebih lagi bila time bulan mengambang tak hengat dunia.. harus..

okay tadi semua skin care kan..

nanti aku buat entri pasal produk make up aku pakai pulak...
sabar naa.. hee

p/s : ayat semua harus la sekema sebab nak nampak hebak.. okay

0 orang suke berGOSIP: