Thursday, May 26, 2011

aku nak review produk make up pulak..

hai kawan kawan sekalian.. entri sebelum ni aku buat pasal skincare kan.. okay entri kali ni pulak aku nak buat pasal make up yang aku pakai pulak..

tak mau dengar tak pe.. tengok je sebab saya tak bercakap.. dushh.. kalau tak mau tahu ape lagi click x kat atas tu okay tanpa segan silu.. dipersilakan..
sebenarnya aku tak la pakai produk mahal macam korang ish segan nak bagitahu.. tak pe sebab kan aku ni hebakk lagi tak tahu malu.. aku nak gak bagitahu.. ada aku kesah..!!

okay cukup.. oleh kerana aku ni suka sangat la actress (speaking tu..!!)korean kan.. apa lagi banyak la brand korean yang aku himpun sampai kengkadang tak pakai pon saje nak bajek cam orang korean.. kelass gitu mak jah..
okay silakan muntah..

oleh sebab aku ni tak comel cam orang korean.. jadi aku pakai la brand dorang dengan harapan dapat muka cam dorang.. perhh berangan lebih kau..

meh aku habakk kat korang semua okay..

untuk BB cream aku pakai cap kaki ayam goreng jer.. hee

BB cream skin79.. okay tak tipu memang terbaekkk.. terhebakk..
bila pakai memang jadi cam pelakon korean.. okay dusta semua tu.. kalau oakai struktur muka jadi halus mulus ala korean.. flawless

then aku pakai

tu dia.. hebakk kan cantik.. perh kalau bau die usah cakap babe.. fruity abis.. peach gitu.. nyumm..
ni untuk pore serum ye la.. pore aku besa gedabakk tak hengat..best.. kesan la kat muka aku..
tak elok untuk kulit kering.. oily jer yang sesuai..

okay untuk foundation..
ni dia.. tadaa.. hee maybelline jer..
sebab aku tak pakai sangat la foundation .. hee.. anyway best foundation ni.. buat muka flawless gak..
ngeee~~

apa lagi eh lupa pulak sebab aku hupdate ebtri ni kat office.. nanti kalau aku ingat lagi aku bagitahu..

p/s: serum peach tu terbaekk babe dan bb cream skin79..
pas ni aku buat untuk rambut pulak..

0 orang suke berGOSIP: