Monday, May 2, 2011

may is coming... eksaited..

hai kawan kawan.. may datang dengan pantasnya ni.. aku pon sudah tidak sabar menanti 4th may okay.. haa.. kenapa..?

nak tahu ker..??

okay kalau aku bagitahu korang bagi hadiah baik punya okay..

jeng jeng jeng...

4th may ialah birthday girl seseorang yang bernama anna... so sweet kan die.. hee.. nak tahu sape die.? haa..jap aku letak pic die.. hee..

ha ni la die sweet kan.. jangan mara korang..


apa lagi korang pergi cepat cepat beli hadiah untuk anna.. tak sabar nak menanti hadiah korang.. hee..

cakap pasal birthday ni la kan.. ramai jugak orang yang panggil hari lahir dan ada gak yang panggil hari jadi..
which one is right...? laa tak tahu. pemalas la korang ni nak berfikir.. lempang karang..

mesti la hari lahir yang betui sebab kita tahu tarikh kita lahir.. tapi hari jadi kita tak tahu bile kejadian kita bermula.. betui tak..so sebab tu kita kena cakap bebetui sikit.. jangan main redah tak ketahuan hala..


weyh cepat cepat fikir hadiah ape nak bagi semperna hari lahir aku yang ke....
ehh..  mane leh bagi tahu rahsia la yer kawan kawan semua..

p/s : mengira detik yang tidak berhenti bergerak.. ouch

4 orang suke berGOSIP:

MiSzy DiaN said...

ehhh esk kan?
hehehe..
happy advanced birthday yaa :)

anna itoshi said...

@MiSzy DiaN
ah ha.. wish je adiah ner..?? hahaha

Eyda Dania said...

happy birthdy anna....adiah??ala...t kite kaya..kite belikn k..hehe...

anna itoshi said...

@Eyda Dania
ala da wish pon da kira syukur,.. thanks taw..