Tuesday, May 3, 2011

panas sampai berjurai air mata..

hai kawan kawan.. macam pelik je tajuk entri..? hee jangan la pelik naa.. meh meh aku terangkan dengan prihatin nya.. panas yang aku maksudkan ialah.. 

panas suhu badan aku yang mencanak canak naik tak ketahuan hala.. rasa macam nak teriak kuat kuat sambil hentak hentak kaki tanda tak tahan..

ye la ni kat office.. kesejukkan dengan suhu yang tak hengat dunia dorang ni pasang.. sampai aku rase nak menyorok bawah meja je.. tapi tak boleh nanti dorang ingat aku sawan .. sadis..

 aku hanya dapat membatukan diri.. memang aku kerja jugak walau tak sehat.. tapi biasalah bajet kuat.. ingat larat la nak pergi kerja.. but now kesal yang teramat sebab tak MC je hari ni.. 

nak balik lambat lagi.. macam mana aku nak tempuh udara aircond yang rasa macam da macam kat london jer.. ouh.. nak makan ubat tak berminat sebab ubat tak secomel omel gula gula yang beli tigapolohsen dapat tiga.. kalau gula gula aku da lama sentap.. eh kena ke ayat tu.. suka hati la..

so sekarang nak jerit kuat kuat sebab nyesal bajet gagah.. tapi jerit dalam belog ni je la ye..

aaaaaaaarrrrrggggghhhhhhhhhhhhhhh......!!!!!!!!!!

jangan mara yer.. tutup tinge korang.. heee

p/s : selubung dengan sweater yang tak berapa nak tebal.. lain la kalau baju sejuk untuk g over the sea tu kan.. ouch

0 orang suke berGOSIP: