Friday, April 29, 2011

kelaparan Tahap Sengal

hai kawan kawan.. korang sehat tak..? alhamdulillah.. da makan..? sudah ouh bagus nya..makan ape..?? eh kau banyak tanya la pulak kan.. sepak kunk meleleh hingus tak kira masa..

okay aku nak cite pasal aku tak makan.. hee korang tak nak tahu..?? ada aku kesah..!! kalau tak nak tahu tak yah baca yer kawan kawan..

ye la aku type ni pon sebab tak ade sape untuk aku lepaskan segala perasaan.. sadis kan buyinya.. saja ambil simpati.. >_<

bermulanya bila semalam aku kerja kan.. ye la semalam rasa malas nak makan waktu kerja.. ye la malas nak turun ke cafe.. tunggu balik nanti je la makan.. aku ingatkan budak rumah aku ada kat rumah.. opss.. terlupa pulak bahawasanya hari ini hari jumaat.. semua budak rumah balik tak ketahuan meninggalkan aku.. dan isni cuti labour day yang digantikan untuk ahad.. eh padahal dorang student je kot.. tak yah balik.. patutnya aku yang balik sebab aku bekerja..

isk sadis bila ingat.. so aku tak makan la.. nak ajak mr mucux pulak die kerja tak hingat dunia.. tinggal aku sensorang di ruimah.. apa lagi aku terpelosok di rumah seorang diri dengan perut yang mula mendendangkan lagu keroncong. ouh amat pedih..

untuk mengelakkan lapar aku tidor.. sebab aku ni malas nak kuar sensorang beli nasi.. sebab malas.. satu lagi perangai buruk da terkantoi.. so tidur la.. sampai pagi aku dikejutkan dengan bunyi tepon.. ouh aku pon angkat dalam keadaan mamai piang...

mr mucux rupanya ajak sarapan aku malas sebab majuk konon kononnya. nyesal... nasib tengahari die kata nak hantar makanan kat rumah.. lega.. dapat melantak sepuas jiwa aku ni.. okay aku pun cuba la nak ambil makanan yang dah di tapau khas untuk aku.. kemain banyak die beli.. hee..
bangun je aku rase nak pengsan kaki tangan menggeletar tak ketahuan macam kena parkinson.. ouh aku gagahkan juga la kan.. nak makan punya pasal..

ambil je makanan aku melantak dulu kopok lekor.. sebab lapar sangat dan air.. lega.. naik ke bilik aku gelojoh membuka  untuk lihat makanan yang di beli.. sedap.. nyum nyum.. tapi sadis.. makan dua tiga suap sudah kenyang macam baru lepas makan.. sadis lagi.. tak larat nak paksa akhirnya aku letak tepi..
hee.. makanan tu terbiar macam tu jer.. masuk angen gamaknya..

p/s : perut tengak masuk angen dengan mengada ngada nya.. ish

0 orang suke berGOSIP: