Sunday, June 26, 2011

eh kau berlagak pulak en

hai reader.. bertemu kembali.. eceh macam show kat kaca televisyen je kan.. eh betul ke aku eja ni.. salahkan diri sendiri yang semakin lupa dengan ejaan yang betul.. tadi hilang kejap mood aku yang macam minta hujan yang mengalir di sungai.. tapi aku tabahkan diri.. sebab kali pertama kena dalam blog camni.. tapi lepas layan SEPAH tadi.. hilang da mood yang aku benci tadi..

now tibanya mood seceria buah ceri semanis madu.. okay.. korang ni kalau jumpa orang, peramah tak..? haa tak tahu... perhh teruk korang ni.. tu pon tak tahu.. kalau aku la kan. aku pon tak tahu.. hee sebabnya bagi aku la kan.. aku ni pemarah.. eh no no no peramah.. tapi orang sesekeliling tengok aku ni macam poyo la.. sombong la.. berlagak laa.. perh semua dorang nak bedal bagi kat aku.. cukup cukup la tu okay.. hee..

aku ni nak kata berlagak ke sombong ker.. tidak sama sekali yer.. sebab aku ni suka gelak.. cuma mungkin muka aku ni nampak cam berlagak dan minta penyepak.. tu yang korang cakap camtu kan.. tapi bila da kenal.. jangan tanya nape dapat penyakit sawan gelak.. hee.. sebabnya gelak dapat hindarkan penyakit.. eh cam tu ker..?

tapi bagi yang cakap aku sombong tu,, meh meh la tegur aku.. nak tengok aku camne.. jangan nanti tak nak balik rumah sendiri lak bila da kenal aku.. jenuh pulak aku nak menghalaunya.. kejam.. aku ni memang murah dengan senyuman.. tak kesah la dengan sape pon.. aku senyum..

TAPI

aku ni susah sikit nak senyuman ngan laki sebabnya... aku ni pemalu.. oh tidak.. tapi tu la kenyataan.. aku ni malu nak berdepan dengan laki.. tak tahu la penyakit berjangkit apa yang aku dapat ni.. tapi kalau laki tu kenal aku betul betul baru la aku leh go on.. haa senang jer kalau nak kawan ngan aku ni.. jaga pangai ..jangan la dok swiit sana swiit sinun.. orang macam aku ni menyampah tau.. ewww..

okay la penat da melalut dengan type ni.. nak rehatkan mata tengok maharajalawak.. jom join sekali.. huu  

p/s : sakit perut tak ketahuan hala ni..

0 orang suke berGOSIP: