Thursday, June 2, 2011

still ada ke lelaki yang macam seth tan tu ye..? kalau setan berlambak la.. hee

hai kawan sekalian.. ada sehat semua.. okay hari ni rasa macam termimpi mimpi untuk xcari laki idaman gades semalaya..( uit semalaya..? ) erm tak yah over okay.. ye la masing masing ada lelaki idamam mereka yang di idam idamkan.. kalau tak dapat seperti yang dikehendaki tak pe janji ada la sikit sikit yang sama..kan kan kan ( cett.. berangan lebih kau ni..)..

korang tengok nora elena tak..? ouchhh.. aku suka gila tengok okay.. kaau miss pon aku mesti tengok kat tonton..cerita tu kuat gila pengaruh nya sampai aku yang amat keras hati ni boleh terpengaruh juga ye macam da jadi orang terpengaruh.. (ehh.. da melalut pulak..) 

okay aku terpengaruh sebab... ish opkos la sebab pelakon nya yang cumil dan kacak tak ketahuan hala.. sampai cair segala nya bila tengok dorang.. sweet gila macam gula gula candy tu.. ouh.. aoron aziz lah yang telah berjaya menjadi idaman aku selama berabad ni. cett.. (dia pandang ke aku ni.. confusing.. lalala)

nama aaron aziz dalam cite ni SETH TAN.. perh tak boleh belah la kan sebab kalau sebut da macam SETAN pon ada. ada juga ye nama camtu.. baik letak TAIK KUN CHING jer sedap sikit.. grrr.. okay aku suka aaron aziz dalam cerita sebab cara die melayan isteri die tanpa kenal erti penat.. walau pon si elena ni banyak sangat menyakitkan hati die.. ( ayat harus skema supaya nampak cool )
sama padan kan.. opss marah pulak isteri aaron ni nanti.. hee..

tapi persoalannya.. ecehhh.. ada ke yang macam SETH TAN nie..? eee susa kot nak cari kalau ada pon mungkin dalam 1% jer.. ( da guna math pulak dia ni ) .. yang lagi 99% banyak yang setan.. hee jangan mara..

by the way.. i love my mr mucux sebab dia pandai ambil hati dan sanggup susa dengan aku walaupun tak macam si SETH TAN tu tapi die terbaik bagi aku.. LOVE YOU..

p/s : syukur sebenarnya.. tapi kalau dapat aaron aziz lagi bagus.. hee kidding okay.. >_<