Friday, June 10, 2011

eh apa..? sayang.. eh tak suka.. eh bukan!! sayang la.. bukan jugak!! suka la.. mana satu ni..?

hai readers..


sehat tak korang.. kenyang pulak hari ni.. selalu nya aku ni asyik mengadu lapa jer.. ni tak pulak kemain kenyang tak hengat.. sampai nak pecah perut ni dek makan yang tak ketahuan.. kalau kenyang camni.. biasalah mata pon memainkan peranan yang penting untuk memujuk hatiku melelapkan mata.. perh..jahat kan kau ni mata..


okay entri ni aku nak cakap pasal ayat yang sering kita dengar okay.. sebab masuk ni da setahun aku tak dengar cerita dia.. amat sadis.. hee ayat ni bagi aku penting semua orang kena tahu.. jangan dok main sebut tapi hape pon tak tahu.. lagi sadis kalau macam tu..




pernah dengar tak ayat ni..?? tak pernah..? memang la aku belum type lagi korang da nyampuk.. ish..


jangan tinggalkan orang yang sayangkan kita untuk dapatkan orang yang kita suka
sebab orang yang kita suka akan tinggalkan kita untuk orang yang dia sayang
jangan cuba dapatkan apa yang kita suka ..tapi sayangilah apa yang kita ada...


betul juga ayat ni..
jangan tinggalkan orang yang sayangkan kita untuk dapatkan orang yang kita suka..


ye la sekarang ni da jadi trend kan.. kejap bercintan dengan orang ni.. esok lusa bercintun lak dengan orang lain.. da macam tukar baju jer.. biarlah kita pilih orang yang sayang kita.. sebab dia akan sayangi kita dengan sesungguh hati dia.. tapi kalau kita tinggalkan orang yang sayangkan kita.. kita rugi.. sebab kalau kita pergi kat orang yang kita suka.. tak semestinta dia akan sayang kita macam orang yang sayangkan kita.. (jap jap korang paham ke ni..) ayat harus skema supaya namapak cool..


sebab orang yang kita suka akan tinggalkan kita untuk orang yang dia sayang..


ha tengok betulkan.. kita suka je orang tu tapi tak semestinya orang tu akan sayang kita.. mungkin dia sayang orang lain dan pastu kena tinggalkan dek dia di tengah jalan.. tak sempat habiskan perjalanan tu.. ha kan da rugi.. pastu nak kat orang yang sayangkan kita dulu pulak da dapat orang yang boleh menyanyangi dirinya... perh ayat belit belit da 






so moral of the entri is.. speaking konon.. bajek hebakk..
jangan la kita dapatkan apa yang kita suka.. tapi jagalah apa yang kita ada..


love you so much Muhammad Ashraf Bin Abdul Aziz..


p/s : da setahun kan kau dengan dia.. so aku harap kau bahagia dengan die..sampai bila-bila.. kau tinggalkan sebab kau pergi kat otrang yang kau sayang.. so sekarang aku da faham.. thanks..









4 orang suke berGOSIP:

suha said...

kalo sayang,biarkan dia hidup ngn kehidupan yg dia mahukan (^_^)

semoga bahagia dgn cinta yg baru

lenloy said...

Jemput jalan-jalan ke blog saya..

http://lenloy-closet.blogspot.com/


Juga diiklankan di..

mudah.my/lenloy-closet


Terima kasih.. Salam kenal :)

Miss Princess said...

anna mcm ak taw je ayt nie dr spe?

Miss Princess said...

anna ayt nie bkn dr page amir k?