Thursday, June 30, 2011

sewel agak nya kau ni..

hai readers.. lama gak la kan aku tak update blog ni.. da bersarang da.. labah labah pon sempat lagi nak berkhemah kat blog aku nih.. sian die terabai.. jangan sedih okay blog.. meh sini aku bersihkan kau.... melalut da makcik sorang ni..

okay sebenarnya tengah bosan dan jari jemari yang comel ni pulak gatal untuk minta menaip.. so aku decide la nak update entri.. boleh ke macam tu..? okay biasa la bila da kenyang ni mula la mengantok.. kang kalau tertido kat office ni payah pulak.. baik aku membebel kat blog ni.. hilang sikit ngantok aku ni..

esok aku sambut farewell aku bersama sama dengan akak akak kat office ni.. menandakan yang aku bakal habiskan practical aku disini.. sobsob.. sedih melanda diri secara spontannya..

0 orang suke berGOSIP: