Wednesday, June 8, 2011

terkinja kinja tanpa kenal malu kerana terlalu teruja

hai readers

aku mulakan pagi hari ni dengan senyuman yang tak ketahuan lebar nya.. melebihi telinga.. pusing sampai 360degree.. kemain lagi tipu nya..okay terkinja kinja nak pergi kerja sebab obses sangat eksaited ni sampai tak sabar da nak pergi kerja.. ye la nak gak tunjuk perubahan baru ni kan.. riak sungguh.. selalunya kemain malas nak pergi.. ni semua angkara si tuutt..

ye la selama ni aku cari yang terbaik tak ketemu.. akhirnya jumpa jugak dengan menatang ni.. yang tak ketahuan hala dia menghilang.. cehh padahal tak tahu pon menatang ni sebelum ni.. nampak macam duduk di dalam gua pon ada sebab ketinggalan dek zaman canggih cenggini.. mana tak nya orang lain da lama guna.. aku jer still terhegih hegih baru nak guna.. sadis..

so nak tahu benda tu.. meh la rajin kan jari tekan arrow bawah yer.. hee











































Revlon colorstay foundation..

namapak cumil kan.. hee tu la.. tapi ada juga keburukan menatang alah ni.. 
  • tak de pump.. sengal kan camne nak letak so terpaksa la guna span dulu baru bers.. boleh juga letak kat tangan but hati hati takut terlebih tuang.. hee
  • bau die.. perh sangat tidak menyenangkan.. tapi tak pe..hee bau die kuat sikit bau chemical nya..
tak kesah la janji hasil die superb.. aku tak tipu ramai gak cakap.. hee.. cover semua abis.. tapi tak la tebal sangat nila pakai.. tahan babe.. 16 jam.. seyez.. kalau aku pakai pergi kerja seharian le tahan.. so tak yah la touch up 153694kali.. okay.. sekali cukup.. kan da jimat tu.. sekarang kena cari benda yang boleh saving.. 

pakai ni.. tak yah pakai lain pon tak pe.. sebab die cepat meresap.. tak oily.. seyez kalai ni aku tak tipu.. try test cuba dulu.. ehh bukan ke sama je maksudnya.. boleh la cover benda benda yang agak mencacatkan.. macam parut ker jerawat ker.. kan mudah gitu.. tak yah nak tepek mekap tebal 266354inci.. 

so pe lagi baik korang terjah sekarang jugak.. hee.. harga around RM54.. murah dan besh.. aku bagi 4.5/5

p/s : tengah tengok cermin ni.. tengok muka.. hee pasan cantik betui kan..



2 orang suke berGOSIP:

Akulah Pak Lan said...

adeh..perempuan dan makeup

anna itoshi said...

@Akulah Pak Lan
make up kena tapi jangan over.. kalau tebal tu melampau pon ade,..