Monday, April 25, 2011

basah la aku..

hai kawankawan.. sehat tak..?? da makan..?? blom..?? ok ape lagi jom la kita makan di kedai kedai yang berhampiran yer... nanti tak sehat pulak.. eh bahasa kau..

sekali lagi aku balik dalam keadaan hujan lebat.. ouh amat menyedihkan.. basah kekuyupan aku yer kawankawan sampai mengigil satu badan dibuatnya.. da macam ambil  pakej mandi la dikatakan..

elokelok aku nak elok demam..now.. see da seseme and rasa nak demam balik.. ni tak leh pegi kerja esok ni.. ceh kau ni anna alasan je lebih.. bukan ape ye la kalau sakit tak yah la pegi keroje kan.. eh ader ke kena mengena.. tak da..?? ok fine.. lupakan..

sebenarnya.. saja menulis entri kerana bengang sebabnya SKM tak jadi PPL lagi.. ouh tak tahu ape tu.. PPL tu macam exam la kan.. sebab aku ni ambil 2 benda.. 1 diploma 1 SKM.. ye la aku risau la mane la tahu kan tangguh minggu depan .. ouh no...!! no way okay..!! sebab nya..... nak tahu sebabnya.. ish tak perlu kot..





nak ape lagi ni.. .. 
ye la aku abgitahu.. sebabaku nak bawa Mr Mucux aku jumpa ibu ayah aku.. penat taw apply cuty.. ceh padahal bos senang je bagi tak payah merayu pon..

but ye la da kacau aku punya plan..ye dak.. sian aku kan..

hope SKM tak jadi la PPL minggu depan.. AMIN..

p/s : sian Mr Mucux aku basah kena air percik.. ye la keta tu laju sangat bawa.. abih lencun satu badan die..

1 orang suke berGOSIP:

misz fae said...

blogwalking!;)

meh singgah blog fae:

http://fzhjmldn.blogspot.com/