Tuesday, April 19, 2011

rase macam....

hai kawankawan... malammalam cenggini mang besh..sejuk jer rase.. malam ni tak ade mood nak makan.. ok  rase macam pelik je kan.. hahaha.. erm malammalam cenggini rase rindu lak kat seseorang.. secara tetibe nye aku rase rindu.. hihi.. ye la mane tak nye.. aku baru jer dengar lagu ku ukir indah namamu from 7pelangi..

haa.. aku tahu korg mesti tak penah dengar punya,.. hihi aku pon mase kenal dengan die ni la baru aku tahu lagu ni.. sedap and then tros tangkap chentan.. hihi macam iklan maggi cintan tu.. eh ade kena mengena ke..?? >_<

okok.. kalau korang nak dengar KLIK sini...
sedap kan.. rindu lak rase nye.. hihi.. ntah la.. paling aku tak le lupe bila keluar cecite LBS... haaa tahu ker..?? hahah Lagenda budak setan la.. cite tu mang ade mgena sikit.. erm.. rindu lak ngan die.. tak tahu la nape ngan malam ni..

comel je lisa ni kan..

semua yang jadi mungkin ade hikmahnya... dan juga ianya merupkan silap aku juga.. maafkan aku yer.. aku buat ade sebab.. kau pon sekarang da bahagia kan.. ok la 2..

STOP..!! anna sudasuda.. malam ni nak jiwang lak kau.. sudasuda...

ok thanks to peyut for the message.. i love you too.. soo dammn much..

sorry kenkawan terjiwang pulak.. hihi ^_^

p/s : tengah dengar lagu kuukir indah namamu...





~~ouch anna~~


0 orang suke berGOSIP: