Wednesday, April 27, 2011

kebasahan la pulak

hai kawankawan.. sehat tak.. ouh sama la kita tak sehat.. bagi yang sehat .. alhamdulillah.. yang tak sehat pon alhamdulillah.. pergi check dengan doctor.. then makan ubat yang diberikan.. hope sehat okay..

punca aku tak sehat di sini ye kawan kawan disebabkan aku terkena hujan.. ouh sungguh sadis.. semalam mase tengah kerja.. perh punya la panas sampai aku yang duduk dalam bilik aircond ni pun boleh berpeluh.. ouh tapi peluh aku tak la busuk okay.. hee..

betui betui 5.28pm secara terkejutnya hujan turun mencurah curah dengan lebatnya.. ouh.. 5.30pm aku da nak balik.. so tak jadi la aku balik.. Mr Mucux aku pulak da otw ye.. habis basah lencun die dengan uniform nye.. ye la sian kat die.. .. die pergi la menapak kat tepi jalan yang ade kedai sementara tunggu hujan reda..

perh bukan makin reda .. maka makin lebat yer kawan kawan.. 6.45pm aku kua office.. perh tak pernah balik kerja lambat.. selalu 5.30 tepat je aku da ambil langkah sejuta untuk pulang tapi semalam aku boleh balik lambat.. bagus.. hee..

dengan kilat ribut angin kuat semua ada la.. aku ni nampak je ganas.. ye ke ganas..?? hee padahal aku ni penakut kilat.. ish memang kalau nampak flash kilat tu boleh buat aku terduduk atau meniarap.. tapi tak kan kat tempat kerja aku nak meniarap kan.. so aku terduduk je la..  >_<

aku dengan mr mucux aku tunggu dekat luar sebelum hujan betui betui reda.. ouh nampaknya tidak.. apa lagi tengah hujan lebat tu kitorang redah saja.. ape nak jadi .. jadi la da tak sanggup nak tunggu.. ouh sadis.. perjalanan aku nak balik rumah 20 minit yer.. bukan sekejap lama jugak.. sepanjang jalan memang hujan.. sampai rumah aku tak macam orang balik bekerja ye cik kak dan cik abang.. aku da macam orang pergi mandi air terjun. perh memang benci..

masuk je rumah aku pon salin baju semua.. then pergi bilik air basuh kaki jer.. nak mandi takut sebab kang mati kesejukan.. alasan okay.. lepas tu terus aku pergi membuta.. perh patut la rase nak demam sebab aku tak mandi lepas kena hujan.. ouh kesal..

p/s : tengah menaip sambil tangan terketar ketar macam orang parkison menaip blog.. sadis..



~~ouch anna~~


1 orang suke berGOSIP:

OreO HitaM said...

isk2 anak sapa la neh yg kuat membuta neh..