Tuesday, April 19, 2011

hai kawankawan.. tengah busan ni sebenarnye.. taktahu nak buat pe.. dan entri kali ni kalau bole aku nak cecite pasal  kereta.. haa tahu tak kereta tu ape.. ape ko igt kitaorg ni bodoh sangat ke anna.. opss sori ye kawankawan.. saje je.. hihi..

ok bila sembang pasal keta ni,.. aku tahu ramai yang ader keta idaman die sendiri kan.. hahaha macam aku pon ade keta idaman aku.. nak tahu tak keta ape..?? haa nanti aku story..



sekarang aku nak cite pasal impian.. memang semua orang ade impian masingmasing... tapi jangan la impian kita tu melebihi dari ape yang tak perlu.. impian itu sesuatu yang kita belum pasti dapat or tak.. sebab tu kalau nak capai impian tu kita kena usaha .. kalau impian jer lebih but tak de usaha.. agakagak dapat ke..?? tak kan.. ish.. sebab tu aku cakap impian yang kita impikan mesti la setaraf ngan usaha yang kita lakukan.. ni tak.. impian je besar usaha ciput..

okok anna ckup dengan khutbah ko tu.. aku tak mao dengar..

macam aku la kan impian aku nak keta mitsubishi lancer jer or honda accord tapi kalau tak ter capai aku dapat beli vios or perdana pon jadila.. hihi..




tak la besar sangat impian aku nih.. hahaha nak beli rumah kena kumpul duit dulu..

sebab tu aku selalu tanamkan dalam hati aku.. kalau nak kawin mesti da ade duit yang mencukupi baru la boleh tampung keluarga..

ni tak .. ader sesetengah orang tak fikir mase depan.. ye la suami kerja kilang jer.. and wife die plak tak kerja.. agakagak bole ke tampung family nanti..??

sebab tu kena fikir.. kena duadua kerja baru stabil kelurga.. kumpul duit dulu.. memang la kalau nak kumpul duit smpai tua la tak kawin... maksud aku kumpul la sikit untuk mase akan datang sebab idup berkuarga ni banyak guna dit.. betui x..??
hihi..

pss.. lain la kalau laki ko dato' ke anak tan sri ker.. tapi kan kalau korg kena cerai.. 1 abuk pon x der.. so better kerja.. simpan duit tu.. hihi


p/s: tengah isi borang cuti.. hihi nak minta bos cuti 9-11/5 hahaha



~~ ouch anna~~


0 orang suke berGOSIP: