Thursday, April 14, 2011

mangsa si kumbang?

kruk..kruk... sorry ye.. bunyi perut aq.. yayunk saba naa.. hi all.. rindu la.. pepagi buta ni da fikir nak makan ape... nyumnyum.. cococrunch pon sedap pepagi ni.. ok2 sudasuda melalut.. aku dapat idea buat entri sebab semalam jenjalan ngan Mr Mucux.. dan kenkawan die.. mcm byk je kawan die yg join smlm.. eheh.. tak la.. kawan die ok.. just kawan.. >_< 

masaelahnye.. bak kata atok aku la.. comelomel kan bunyi nye..hihi...si kawan die ni.. aku gelarkan si H.. bawa girl bak kata orang melayu perempuan..eceh.. sepanjang aku kenal si H ni aku  da banyak kenal girlgirl yang dia bawa.. bak kat die la kan..kan..semua girl tu tak tahu.. yang diorg tahu si H ni kononkonon 'SETIA'.. setia ke..?? persoalannya.. T___T

bak kata si H ni gak la kan.. semua girl tu lainlain peranan di hati die.. ade yg stok AWEX.. ade yang untuk stok BINI, ada yang stok untuk SAJESAJE.. eh2 boleh lak sajesaje.. ingat alat mainan..?? korg macam tu ke..??

eeww.. burukkan perangai... benci doe laki cam tu.. nasib die kawan Mr Mucux aku.. hihi


dalam mase yang same ape lagi aku pon soalselidik Mr Mucux aku..hihi

' bie pon mesti camni kan.. syg ni stok ape la plak..'
'tak semestinya kawan bie buat, bie pon buat..'
'okay, i trust u bie.. tapi kalau kantoi.. SIAP..'
'ye la sayang.. bie ade mase je, bie keluar dengan syg kan..'
^_^

lega la sikit hati.. tapi tak la caye 100%.. hihi
tapi aku tahu bukan semua laki kat lua sane yang macam si H ni.. betul tak para lelaki..??

p/s : tengah tengok kasut yang Mr Mucux pilihkan.. comelomel la bie..




~~anna ouch~~


0 orang suke berGOSIP: