Wednesday, April 13, 2011

bila malam mula menjelma..

fuhh..fuhhh..fuhh... berhabuk suda belog aku ni.. lame x hupdate ini belog..sorry la sbb xder idea.. amat menyesali aku yang agak lembab ni.. orang lain berlambaklambak jer update smpai sehari update 2,3 entri.. aku..?? haprakhaktuii... >_<

ok2 aq dapat idea ni pon sebab aku ader program (cehh..macam program tv jep..) ..ayat mcm nk kena lempang pelahanlahan jer.. ok.. stopit .. jangan melalut taktentuhala...

ok2.. plannya hanya la berjenjalan dengan Mr Mucux.. g tengok cecite SENJAKALA.. tgk trailer cam besh jerjep.. taktahu la pulak kalau cam hampeh... 
btw.. aku tak sabar menanti kemunculan cecite my fav artist LISA SURIHANI.. so sweet.. tajuknye "sekali lagi".. wif SAM ohmygod..terlebih excited pulak.. dushdush..hamek kau..



opss... mia sara pon ader.. gandingan yang amat mengcomelomelote kankan..??

oh amat la tidak sabar untuk menantikan jun ni... dapat ke tengok..?? itulah persoalan ner disini ye puanpuan dan tuantuan.. aik confusing

~~kenapa gambar sejakala kecil jer..?? gambar "sekali lagi".. besar..!!
sebab munasababkebab nyer.. pelakonpelakon dalam cecite :sekali lagi".. cumilomelote... hukhuk
^_^


p/s : tengah bodekbodek Mr Mucux belikan kasut... ouch~~











~~ ouch anna~~


0 orang suke berGOSIP: