Saturday, April 23, 2011

ketiak hitam..?? eww.. jom putihkan...

hai kawankawan.. ape kaba..?? ada sehat semua,..?? alhamdulillah.. anna jer kurang sehat hari ni.. ye la seseme.. sian kan.. tapi tak pe.. tengah busanbusan ni.. anna nak kongsi dengan anda semua macam mana nak putihkan ketiak.. hihi.. memalukan kalau ketiak hitam ni..

ye la walau pun kita pakai sopan.. lengan panjang.. tapi kecantikan kena jaga juga... ye dak.. haha.. okok.. jangan melalut.. seteret to the point..

cara nya mudah ye kakak-kakak dan abang-abang semua.. ala adik-adik pon boleh la..

korang ada ubat gigi tak kat rumah.. eh soalan ape la kau tanya ni anna..

ala jawab je la.. ade tak..?? ade!! ok bagus.. >_<

sebab nak putihkan ketiak semudah ABCDEF.. eceh..

ade kena mengena ke dengan ubat gigi nii..??

yup... sebabnya cara paling mudah yang aku penah cuba ialah menggunakan ubat gigi.. ha jimatkan bajet korang.. beli ubat gigi boleh guna 2 in 1.. hahaha

  • gosok gigi   dan
  • putihkan ketiak..
kalau nak cepat putih beli la ubat gigi yang ada tulis whitening.. eheh korang.. jangan dengar cakap si anna ni..
guna je ubat gigi pape.. tak kesah pun..

tapi ingat kalau ade tanda kemerahan.. maksudnya tak sesuaiii gitu dengan korang.. so berhentilah kalian semua memakainya.. okay..

nanti kan rasa mints jer ketiak.. hahaha

ok ade juga cara lain..iaitu korang gunakan tawas.. tak tahu tawas camne..??




jengjengjeng
ha ni tawas yang di proses ok.. da letak kan dalam botol..

ha ni la tawas sebenar..

guna kan ni pon bole selain ubat gigi...
apa kata korang cuba manalah tahu kan boleh putih.. kan bagus tu..
~~selamat mencuba~~

p/s : tengah hembus hingus ni.. asyik nak meleleh jer.. hihi pengotor sungguh anna ni eww...





~~ouch anna~~


2 orang suke berGOSIP:

OreO HitaM said...

Blogwalking:

Adeh taktau pun ketiak buleh di putihkan

anna itoshi said...

@OreO HitaM boleh la kalu di amalkan.. ade sesetengah orang ketiak dia hitam sebab sel2 kulit mati yang tak tertanggal.. eceh try la ne taw le putih.. anna pon try...